betygssnack,skola,plugg m.m ...



kärlek till er o många fler !

åh, kan någon förklara för mej varför lärare är så otroligt duktiga på att klämma in prov,läxförhör och inlämningar på exakt fel tider ? "det här kan avgöra erat betyg,så jobba på" . tjena !
klart jag vill höja mina betyg. försökte på noprovet. på luftvägarna fick jag 1 poäng ifrån g , surt! och på blodet 1 poäng ifrån vg. ännu surare !
vi håller på med en engelskabok just nu, som ska lämnas in lite då och då. min engelskalärare sa att mitt betyg i engelska ser bra ut, och att ja ska sikta mot dom högre betygen eftersom jag fick vg+ på det förra och G+ på dom 2 i sjuan. ja,vi hade bara 2 i sjuan,vad jag minns ..
lämnade in första bokrecensionen i tisdags,hoppas på nått bra,eftersom boken om mej resulterade i vg, happy!
TORSDAG

hemkunskapsprov idag, gick som väntat. LYCKAT! svarade på allt och känner mej så säker. sen gjorde jesse o jag rulltårta. mums, sen satt våran grupp och myste. hihi :)'

so i 80 minuter. låter segt, men har man emil o marre framför sej,jessika på ena sidan och jonte på andra sidan så blir det verkligen inte tråkigt. vi jobbade inte speciellt mycket,utan satt o pratade,skrattade oså filmade emil lite. haha,den killen !!

lunch. elin o ja chilla. hehe, med biblotikarien. o titta på när folk blev mylade. det är nästan skadeglädje ..

engelska i 60 minuter. marre brevid mej, jonte o emil framför mej. jag dog. vi var tvugna att hinna färdigt ett antal sidor o jag låg efter. varför? jo för jag sov när ja skulle pluggat igår .. hmm. studierektorn kom o pratade med oss i 15 minuter om vår dåliga attityd i klassen. skitsnack,våran klass är den bästa ! så han gjorde så att jag o många andra inte hann färdigt, något som alla störde sej på.

60 minuter tyska. kill me! har bytt platser nu med. fick välja där jag ville sitta,satte mej där abbe satt för att få sitta nära honom men icke! inget går som planerat..kolla 10 minuter på filmen som vi inte såg färdigt igår. sen förhör, skulle kunna uttala 80 ord eller nått. dom dödar oss, trust me. sen plugga vi till provet

sen gick jag o elin ner till station. vi gick baklänges som pippi, hihi vi är så busiga vi två :)
kom hem,käka,lyssna på musik o nu sitter jag här. skulle sett halv åtta hos mej men så blev det inte. hehe, skriver lite istället.

plugg

är trött på't !
2 december: tyskaprov
3 december: fysikprov
9 december: soprov
10 december: matteprov
där emellan ska vi lämna in 1 bokrecension i svenska,2 i engelska, ha glosor, lämna in ett arbete i bilden som vi knappt fått börja med o bokinlämningen i engelska.
segt !

ska sattsa stort på dom här proven, jag lovar. detta ska gå serni ;)

funderar även på vad jag vill bli o mer om det i nästa inlägg. imorrn ska jag på bio med carro, vi ska se tusen gånger starkare. på lördag ska jag julhandla antingen i västervik eller på ikano. på söndag har jag konfa från 10-14 , sen hem o äta sen till södra vi o träna fotboll. lycka ! mer om det i nästa inlägg. pussen !

ps: JAG ÄLSKAR SNÖN !!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0