flumm,pluggtrött o glad över att det är fredag imorrn



mitt underbara fotbollslag !

från vänster: Emmy,Alexandra,Fanny,Lovisa,Beatrice,Maja,Linnea,Ina,Emelie,Jag och Isabella.

Åh, en sån härlig dag jag har haft idag, har varit så otroligt flummig så jag vet inte vad.

110 minuter hemkunskap: vi hade praktiskt prov, skulle göra köttbullar,sås o potatis. jobbade med mina kära hemkunskapsvänner emma o marcus. det gick toppen o hon hade ingenting att klaga på så vi får förmodligen mvg som vi hoppats på.

80 minuter so: kartprov som jag pluggat på i år och dag. hade glömt bort några städer men kanske ett vg som allt går som det skulle. sen när vi var färdiga med det så snackade vi om martin luther. tack för att vi har johnny,han pratar bort allting. sen fick vi jobba själva,fast jag satt mest o prata,hihi :)

Lunch: chill chill , satt o snacka med emma,carro,nette,lena o elin i matsalen. sen sprang elin o jag mest omkring o flumma o prata med en massa folk som vi inte kände alls. haha sånt är kul !

60 minuter engelska: herregud säger jag bara,herregud! tror nog inte ja skrattat så mkt den senaste veckan iaf. fast jonte,emil o jag brukar inte göra så mkt annat när vi sitter brevid varandra så. vi har speciell humor, jaa, då tänker ni "äh inte så farligt". men säger jag att vi prata tuppvaginor o hönspenisar så förstår ni nog. aja,klassen fick sej ett gott skratt iaf, o vi med! som ja sa igår , min klass är underbar !

60 minuter tyska: jani , hade redovisning idag. det gick rätt åt helvete. hade stödord, men glömde ändå bort vad jag skulle säga,kollade inte upp,stammade, aae ! HEJSAN IG! fyy , sen ska vi ha prov om två veckor också. jag som tycker det är jobbigt med hemkunskapsprov nästa torsdag,soprov o 3 bokrecensioner som ska vara inlämnade .. aao , 8an är riktigt jobbig. tur att ja inte har nått plugg tills imorrn,så jäkla GÖTT! ska chilla hela kvällen o baka ..

väl på bussen satt jag o flumma med elin oså lilla robert a. haha,han är för skön den pojken.sen klippte jag mej oså åkte vi hem o åt mat o nu sitter jag här o lyssnar på håkan, min gud! o snackar med min underbara kompis aldin,jag avgudar pojken fan ! han är så otroligt bra o bruden han gillar förstår det inte .. stackarn,han är så bra. så bra. därför slänger jag in en bild på honom, haha, mer om honom kommer innom kort !



aldin , du är bra o jag hoppas att du vet om det ! <3

vi höres , puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0