Onödigt inlägg




Detta blir ett ganska långt o tråkigt inlägg,sorry men har verkligen ingenting att skriva om! Mina converse är inte vita längre,dom är bruna! Det regnade idag,Hampus o ja körde straffar,vi var dom enda som va ute,bollen träffar fel o mina converse går från vita o fina till bruna o smutsiga..Haha,duktig du är då frida! Känner mej allmänt stressad,har gjort det hela den här veckan! I don´t know why,men det är så tråkigt väder så man blir tröttare o tröttare för varje dag! Om ungefär 2 1/2 timme så är det fotbollsträning,kanske inte så kul när det är det här vädret ute! Regnet piskar emot fönsterrutan och det blåser som om stormen Gudrun var påväg tillbaka! Har historiaprov till imorron,inte speciellt roligt..Men torsdagar är riktigt bra! Det är den enda dagen som jag vaknar upp med ett leende på läpparna! Nu ska jag få glass av lillasyrran o hennes kompis. Vi hörs KANSKE efter träningen,ska faktiskt försöka blogga lite



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0