Inte utan min festis ;)





Måste säga att jag verkligen ÄLSKAR festis!
Anledningen till att jag inte bloggat någonting idag är att vi har spelat match,tyvärr så gick det inte så bra,förlorade med 10-2 men gjorde ett mål på en frispark,rätt i krysset vettni ;)
Sen dom sista 15 minuterna så kom killarna,som skulle spela match typ efter oss på 7-mannaplanen,o då vart det helt plötsligt fart på oss ;)
Jaja,men man måste ju impa lite om ni fattar va ja menar ;)
När vi spelat så störtade jag o Aisté in i duschen eftersom vi skulle kolla på killarnas match,vi trodde att vi va sena,men det visade sej att det var 25 minuter kvar tills dom skulle börja..Haha,vi kollade i alla fall på den,det gick inte mycket bättre för dom,6-0 eller nåt,men vafan det är bara att bita ihop.
Nu är det så varmt så man kan steka ägg på sej själv om man går ut o lägger sej i solen,det där lät konstigt men i alla fall.Nu ska jag gå ut och fixxa på brännan inför skolavslutningen
Vi ses senare söton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0