Friida





En bild som visats mycket (troja) men jag tycker om den!

Jag gick faktiskt ut och cyklade sen,regnet försvann efter ungefär 5 minuter igen så cyklade typ 2 km eller nåt,det var skönt men jag vart väldigt blöt,men det var ju inte så lustigt med tanke på att jag körde igenom alla vattenpölar jag såg på vägen..haha

Imorgon kommer jag göra i princip INGENTING,så det blir förmodligen en liten tjejdag med mej själv,hihi det ska bli skönt! Bad mamma att köpa hem det som saknades till fikonbollar,så det ska jag försöka göra imorrn!

Just nu är jag väldigt trött,orkar knappt skriva här men har faktiskt lite mer ideér och lite annat smått och gott som jag ska försöka bjussa på,om jag orkar förstår ;)

Ses snart då? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0