Dålig uppdatering !





Lessen för dålig uppdatering hörrni men det är väldigt mycket som ska göras just nu! Har fotbollsmatch som jag ska åka till om ungefär en halvtimme och så kom jag på att jag har 16 engelskaglosor tills imorrn + teatermanuset ! Hihi , är man glömsk så är man , men manuset sitter som smääck! Måste ligga i väldigt mycket i slutspurten nu , det är ju knappt 2 veckor kvar tills vi slutar skolan! Shit, det känns som om det var igår vi började, tiden har gått fort .. Tror inte att jag har sagt det här men från fredag till söndag blir det förmodligen ingen bloggning för då åker jag och min klass på klassresa och gör Stockholm osäkert! Fasiken va roligt det ska bli!
Nu ska jag fixa med allt ja måste och byta om ..
Bloggar nog inget mer ikväll men man ska ju aldrig säga aldrig .. ;)
Pöss på er!

Kommentarer
Postat av: Frida [mode och foto]

tack för frågorna! ^^<3

2009-05-27 @ 17:54:07
URL: http://fridaisfine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0