14:59 hungrig frida






Jag vet att det här inte är en av dom första bilderna på mej när jag ser helt drogad ut,men det var deffenitivt inte den sista heller ;) Hade tänkt gå ut och cykla förut men det började spöregna så det var bara att gå in igen..Tråkigt för har faktiskt inte varit ute någonting på hela dagen,så det är ganska segt att sitta här inne och inte göra någonting! Hade funderat på att baka,men vet redan att vi har en MASSA godis från förra helgen,för jag o millan handlade godis för över 200:- på båten hem till sverige..Haha,vi vet att vi är godisgrisar! Jag äter nog mest sötsaker i familjen,men det har inte synts särskilt mycket på mej..Haha.
Nej , nu ska jag gå ner och se om det blir något käk i det här huset!
Vi ses senare sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0