Normal ? eh , inte direk va ?



Hej alla söta !

Idag har jag inte gjort någonting , förutom bakat 2 gånger :P Resultatet vart äckliga fikonbollar o supergoda chokladmuffins , haha! Och nu sitter jag här o vet inte riktigt va som komma skall . Imorrn är det i alla fall Hornmarken! En av dom bästa dagarna på året enligt mej , men vem gillar inte hornmarken egentligen? Då blir det att hänga med jenny , såklart! Vad vore en hornmarken utan henne? :)<3

Föresten så får jag köpa jeanettes kanin om jag vill , Benjamin :) Men mamma o pappa är inte så glada åt det , men i det här huset ska det komma in en kanin innan sommar'n är slut , det ska frida karlsson se till ! Nu måste jag krypa till kojs , ska upp vid kvart över 7 imorrn o locka håret , frivilligt går jag upp så tidigt . Helt otroligt
Puss på er , o bilder från marken kommer , tro mej !
f.k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0