Grattis min stora lillasyster !



Asså hjälp , nu tycker ni säkert att ja låter som en uråldring som sitter o pratar med sina vänner att nån har blivit stor , men i det här fallet får ni tycka vad ni vill ! Men det var faktiskt igår som jag sprang runt ute bland hönsen när mamma o pappa kom hemkörandes med min lilla lilla syster , emilia . Jag kommer ihåg min lycka , jag kunde inte slita mej från henne o vill bara leka o sköta om henne o mamma fick nästan inte göra någonting. Jag älskade verkligen det !

Men nu har hon blivit stor , hon är fortfarande 8 men om ca en halvtimme står hon här brevid mej o är 9. Ska redan börja trean.  Ja , o hon o ja har ju våra stunder ! Ibland känns hon inte som en syster ,utan som en bästa vän . Hon säger allt till mej o vill vara exakt som mej , visst det kan va jobbigt ibland men det är roligt , det är det ! O visst , vi kan hata varann o skrika " du kan dra åt helvete " , men innerst inne så vet vi att vi älskar varann!

Jag älskar min lillasyster Emilia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0