Emma min ängel!


 

Emma ! <3


Ända sen den dag vi träffades har jag älskat varje sekund ja haft tillsammans med dej!

Du är en sån som fått hjälpa mej med många av mina problem och jag har alltid kunnat lätta mitt hjärta hos dej

Alla andra skulle skvallrat men du har hållit mina problem hemliga

Du är den finaste ängeln som gud har skapat , du är marsipanrosen på tårtan!

Och när jag har tråkigt eller är deppig , så önskar jag att jag hade dej i fickan som jag kunde plocka upp o skratta med , för dej har man aldrig tråkigt med!

Emma , den finaste diamanten i ett diamanthalsband !

Du ljuger aldrig eller sprider några falska rykten , så om någon skulle ställa frågan vem ja litar mest på , så skulle svaret vara solklart!


Vad skulle jag vara utan emma , min högra hand! Vi är som


mimmi o musse ,
helan o halvan ,
påskkärringen med fräknar ,
varmkorv o bröd ,
handen i handsken
o som karlsson o lillebror.


Ty vänner kommer o vänner går , men du emma , du stannar där du står!

Bakom mej som ett otroligt bra stöd!

Om du försvann , så skulle saknaden av dej inte bli särskilt stor , eftersom jag alltid är dej nära.

Och kom ihåg!

En äkta vän hjälper dej inte ut ur fängelset , utan sitter där med dej!


Pemsan , jag älskar dej nu o föralltid ! <3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0