Det här är jag



Det här är jag

Jag brukar alltid va en sån som gömmer mej
vågar aldrig tala om vad jag tänker nej
Men jag har en dröm djupt här inom mej
Jag ska ge den en röst , ett namn
Så att ni hör
Ja så att ni hör

Den du ser , det är jag
Jag hör hemma här framför dej
Jag ser en stjärna klar , som leder mej
Och idag känner jag att jag har någonting att ge
Jag gömmer inget mer
Det är jag

Har du känt hur det är att leta efter svar?
O drömma om ett liv , där du får lysa klar
Även om det känns helt omöjligt ibland så måste jag tro på egen hand

Den du ser , det är jag
Jag hör hemma här framför dej
Jag ser en stjärna klar , som leder mej
Och idag känner jag att jag har någonting att ge
Jag gömmer inget mer
Det är jag

Du är rösten jag hör inom mej som gör att jag vill sjunga
Och jag vill hitta dej , jag måste hitta dej
Du är pusselbiten som saknas , sången inom mej
O jag måste nå dej
Jag måste nå dej

Den du ser , det är jag
Jag hör hemma här framför dej
Jag ser en stjärna klar , som leder mej
Och idag känner jag att jag har någonting att ge
Jag döljer inte längre vem jag är
Det är jag
Du är rösten jag hör inom mej som gör att jag vill sjunga
Det är jag
Du är pusselbiten som saknas , sången inom mej
Det är jag
Och idag känner jag att jag har någonting att ge
Jag gömmer inget mer

Det är jag

 
Ur filmen Camp rock "this is me" översatt till svenska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0