beat it




Hej på er !

Jag har egentligen ingenting vettigt o skriva . Idag ska millan ha ett litet sovaöverparty så vid klockan sex så kommer hennes vänner komma hit o storma huset , nejvars . Men det lär nog bli mycket jobb , som tur är så kommer jenny hit om ungefär en timma så hon ska hjälpa till o hålla koll på dom små skitungarna ! Dom andra ska sova i mammas o pappas rum , så hon o jag tar tältet o sätter upp på någon mysig plats :) Det kommer att bli roligt . Förutom det så är jag glad idag . Okej , det är jag alltid men det är 25 grader utanför ! Nu är det sommar gott folk !
Nu ska jag gå ner o se om dom kommer någon vart med allt till ikväll .
Jag bloggar när jenny har åkt hem imorrn .
Puss

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej,

allt bra med dig?

2009-07-15 @ 14:51:57
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Liisa

SVAR: Ja, läs den andra också! Den va skit bra :D <3

2009-07-16 @ 20:37:00
URL: http://theliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0